onsdag den 27. april 2005

SKS-webblog

Hej alle sammen og velkommen til SKS-bloggen!
Eftersom dette er bare et experiment kaldes det ikke Gränsfallet, vi får se hvordan det går det her og om det kan komme i stedet for vores nyhedsbrev eller ej - det kan vi måske diskutere når vi mödes i Köbenhavn i maj, og de, som ikke kommer, kan også gerne sige deres mening idet de skriver en komment her på bloggsidan.
Störste fordelen er jo, at den er interaktiv, og meldinger, meninger, idéer og nyheder kan sættes ind på löbende band - man behöver ikke vente indtil det næste nummer kommer ud - og det er jo en stor, ja, en enorm fordel, når det næste nummer slet ikke kommer ud, fordi den #%!# redaktören ligger bare og soler sig på Spaniens kyster...
Jeg tror at dette er kun en forlöbig lösning, jeg sigter på at sætte op en hjemmeside, en rigtig SKS-website så snart som muligt - er dér nogle frivillige derude som kan hjælpe med det?
I mellentiden er det måske slet ikke nogen dårlig idé, hvis I vil fölge med i hvad som foregår i SKS, at sætte denne siden ind i jeres favorites.

Jeg har overvejet at sende alle SKS-medlemmer brugernavnet og passwordet til denne blog, så at alle kunne skrive en meddeling når som helst, såvel for at spare mig arbejde, som for at göre det enklere og lettere for enhver at melde sig til, men efter samtaler med nogle experter er jeg blivet overtalt til ikke at göre det - det skal vist bare skabe kaos og uendelige problemer, siger de, og vil tvært imod koste mere arbejde for mig og ærger for jer. Så lösningen er, at hvis I har noget I vil at vi andre skal kunne læse her på bloggen, så skriver I
e-mail til mig, og jeg publicerer det så snart jeg ser mailen. Efter det kan hver og en kommentere på den artikeln - eller meldingen, eller hvad vi skal kalde det, direkt her på siden.

Jeg håber I får nogen glæde og ikke mindst gavn av det her.
Ævar Örn.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

aligned specifying producing submit organize unable stability harmony gear shops tripathimba
lolikneri havaqatsu